Néhány szó arról, hogy kinek miben segített a grafológiai vizsgálat:

2012.08.29 19:42

 

Néhány szó arról, hogy kinek miben segített a grafológiai vizsgálat:
 
 
"Elámultan olvastam grafológiai elemzésemet és megdöbbentem, hogy valaki, aki engem nem ismer, csupán a kézírásomból milyen pontosan tud rávilágítani személyiségem erősségeire és mutat rá olyanra amire esetleg figyelnem kell. A legnagyobb megnyugvást azonban az adta, hogy választ kaptam arra, hogy tanárként a személyiségemnek legjobban megfelelő pályát választottam magamnak." 
 
 
(N.l.)  "Úgy gondolom, hogy engem kiismerni ilyen mélységig csak minimum ötven évi együttéléssel lehetne, s lám a grafológia tudománya közreműködésével képes volt erre pár nap alatt. Nagyon furcsa és izgalmas érzés volt a saját személyiségemről olvasni, össze nem hasonlítható egy személyiség teszttel vagy egy horoszkóppal, azoknál sokkal komolyabb. Nagyon nagy mértékben megerősített abban, hogy milyen úton kell tovább haladnom, s ha kicsit meg is torpanok néha, csak elő kell vennem és elolvasnom újra meg újra. Az elmúlt négy hónapban már bevált, többek között egy óriási feladat végrehajtásához nyújtott hatalmas erőt és kitartást. Tudom, hogy nem sikerült volna e-nélkül ilyen jól. Ezért vagyok annyira hálás, s bátran merem ajánlani mindenkinek a grafológiát. 
 
 
(N.Z